معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان از اجرای برنامه های فرهنگی تربیتی ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای ماه رمضان در بوستان جوان خبر داد.

  • ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، حسین رمضانی با اشاره به راه اندازی شش غرفه فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان در بوستان جوان، گفت: غرفه‌هایی از جمله مشاوره و پاسخگویی به سئوالات شرعی و خانوادگی، نقاشی، غرفه کودک و نوجوان در راستای معرفت افزایی، غرفه ایستگاه شهدا، غرفه دختران سماء ویژه بانوان برای مسائل اعتقادی و مشاوره ای که هر کدام شامل کارگروه های تخصصی از اساتید برجسته هستند، به شهروندان خدمات فرهنگی و آموزشی ارائه می دهند.
وی افزود: این برنامه از ابتدای ماه رمضان در بوستان جوان برگزار شده و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.
رمضانی عنوان کرد: این فعالیت فرهنگی به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و با همکاری گروه تبلیغی شهدای رفسنجان وابسته به دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم متشکل از طلاب و مبلغان ممتاز و متخصص با همکاری و حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، بسیج طلاب و خادمیاران رضوی برپا شده است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان از تداوم این برنامه ها در بوستانهای اصلی شهر در فصل تابستان خبر داد و گفت: مقرر شده است برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و آموزشی علاوه بر بوستان های اصلی سطح شهر در بوستان های حاشیه شهر نیز اجرا گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید