مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان از عملیات کاشت درخت و نشاء در بوستان های‌ محله ای جدید الاحداث خبر داد.

  • ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس جهانگیر ملکی با اعلام این خبر گفت: به ترتیب ۱۱۳، ۲۱۴ اصله درخت از انواع اقاقیا پیوندی ،لاوسون ،توت آمریکایی، ابریشم ایرانی و… در بوستان های واقع در خیابان ۱۵ خرداد کوچه ۱.۲ و شهید جهاندیده ۱۲ کاشته شد.
وی هم چنین از کاشت ۷۸ اصله درخت اقاقیا پیوندی، ابریشم ایرانی، توت آمریکایی، سرو کامیس، شیشه سور و سرو شیراز در بوستان شهید عابدینی ۳.۲ خبر داد و افزود: قریب به یکهزار بوته گیاه پوششی و گل های فصلی و دائمی در بوستان شهید عابدینی کاشت شده است.
مهندس ملکی اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری برای توسعه فضای سبز را در راستای زیبایی بصری عنوان کرد و گفت: قریب به ۲ هزار ۱۴۰ نهال و بوته گیاه پوششی و گل فصلی و دائمی در سه بوستان جدیدالاحداث کاشت شده است.
مدیرعامل سازمان، سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان هم چنین از عملیات کاشت نشاء پاییزه از اواخر مهرماه خبر داد و گفت: به منظور زیباسازی و حفظ طراوت و شادابی شهر، عملیات کاشت نشاء پاییزه به طور معمول در فصل پاییز در محدوده بوستان ها و معابر اصلی انجام می گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید