مدیران شهری شهرداری رفسنجان در سومین برنامه ارتباط مستقیم با شهروندان به تماس های مردمی پاسخ دادند.

  • منتشر شده در: ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
  • توسط: خبرنگار رسانه شهرداری رفسنجان
  • تعداد بازدید: ۳۳
  • لینک کوتاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مدیران شهری شهرداری امروز در سومین برنامه پاسخگویی به شهروندان از ساعت ۹ تا ۱۴ از طریق سامانه ۱۳۷ مرکز فوریت های شهری شهرداری پاسخگوی همشهریان بودند.

شهرداران مناطق یک و دو، معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان عمران و مسئول واحد ایمنی، تعمیرات و نگهداری در سامانه ۱۳۷ به مسائل و مشکلات شهروندان در حوزه مناطق یک و دو، خدمات شهری، آسفالت و لکه گیری پاسخ دادند.

سامانه ۱۳۷ مرکز فوریت های شهری شهرداری با هدف دریافت دیدگاه‌ها، انتقادات، پیشنهادها، درخواست‌ها و مشکلات شهروندان راه اندازی شده است.

شهروندان با توجه به مشکلات و دغدغه های خود می توانند در ساعات اعلام شده با شماره گیری ۱۳۷ بی واسطه مسائل خود را با معاونین و روسای سازمان های شهرداری در میان بگذارند.

شایان ذکر است، برنامه زمانی پاسخگویی مدیران شهری شهرداری رفسنجان در مرکز ۱۳۷ هر دو هفته یک بار برگزار می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید